Jak kalkulovat a jak objednávat?
1. Kalkulace
V prvním kroku si vyberte grafickou ikonu s požadovaným produktem. V druhém kroku si nezávazně spočítejte Vaši zakázku podle požadovaných kritérií - množství, specifikace druhu a gramáže papíru, barevnosti tiskoviny, knihařského zpracování. Abyste získali správnou cenu, uvádějte u formátu finální rozměr tiskoviny. Chcete-li tedy tisknout např. letáky A5, zvolte požadovaný formát A5, stejně tak u vizitek či knih. Pokud Vám nevyhovuje žádný z předvolených formátů, zadejte ve formátu VLASTNÍ a následně zadejte požadovanou šířku a výšku. Kalkulátor vyhodnotí požadovaný formát a spočítá kalkulaci. Pokud by zadaný rozměr přesahoval možnosti tiskového stroje, kalkulátor Vás na tuto skutečnost upozorní.
2. Objednávka a předání pokladů
Stiskem tlačítka Objednat, které se Vám objeví pod kalkulací, pokročíte k objednávce. Doporučujeme objednávat jako registrovaný uživatel, což Vám nabízí mnoho výhod. Vyplňte prosím všechna okna a případné další informace uveďte do poznámky. Při odesílání objednávky si zvolíte formu, kterou nám předáte Vaše tisková data. Umíme tisknout nejlépe z PDF souborů, ale i z rastrových formátů (jpg, bmp, tiff,...) nebo posctriptů, wordů a excelů. Upozornění - pouze formát PDF Vám i nám umožní vytisknout na 100% to co chcete. Automaticky provádíme archivování Vašich zakázek pod dobu 2 let a to zdarma - i např. vizitky, či jakékoli malé tiskoviny posílejte v jednom exempláři ideálně s ořezkami a spadávkou. Když nevíte co to je, tak to nechte na nás :-). Stroj si sám vyskládá Vaší tiskovinu na tiskový arch.
3. Tisk
V případě, že dodaná data jsou korektní a objednávka jasná, začíná fáze tisku. V závislosti na okamžité vytíženosti stroje jsou data v nejbližší možné době zpracována. Následuje dokončovací fáze procesu - ořezy, bigování, vrtání, vazby, laminace apod.
4. Předání zakázky
Hotovou zakázku je možné převzít osobně v provozovně(viz odkaz kontakty) nebo doručit kamkoli kurýrem (General Parcel nebo Českou poštou), který garantuje doručení zakázky kamkoli po ČR do 24 hodin. V případě velmi urgentních zakázek s nutnou distribucí po celé ČR v rámci hodin využíváme služeb ČD-Kurýr společnosti České dráhy s vyzvednutím zakázky na vlakovém nádraží v cílovém místě.
O VŠECH ÚKONECH BUDETE INFORMOVÁNI E-MAILEM.